Wij helpen u graag verder
IK BEN EEN HANDELAAR. KRIJG IK SPECIALE VOORWAARDEN?
Zeker! Stuur ons een mail naar de verkoopafdeling ([email protected]) met uw bedrijfsgegevens waarbij we u graag verder helpen.
HOELANG DUURT HET VOOR IK MIJN BESTELLING ONTVANG?
Wij verwerken en verzenden uw bestelling binnen de 24u. Dit geldt voor alle producten die op voorraad zijn. Afhankelijk van uw bestemming kunnen de transport tijden verschillen van elkaar. Bij elke bestelling krijgt u daarom van ons ook een automatische track & trace code om uw bestelling te volgen.
MIJN BESTELLING HEEFT SCHADE DOOR TRANSPORT WAT NU?
Wij helpen u graag zo snel mogelijk verder om dit probleem op te lossen en u te voorzien van nieuwe lichtbronnen. Gelieve ons gedetailleerd het probleem te melden met bijhorend een foto van de schade.
[email protected]
IK HEB EEN DEFECT BINNEN DE 3 JAAR GARANTIE WAT NU?
Wij helpen u graag zo snel mogelijk verder. Gelieve duidelijk het probleem te melden aan onze helpdesk service.
[email protected]
KAN IK OP TECHNISCHE ONDERSTEUNING REKENEN?
Jazeker, ons team staat elke dag voor u klaar om u verder te helpen!
[email protected]
WAT ZIJN DE BEDRIJFSGEGEVENS OM JULLIE LEVERANCIER TE MAKEN?
VINDAL BV
Frans Standaertlei 2b
2180 Ekeren
BE0733.630.497